در ششمین روز از هفته دولت؛

9 پروژه در بخش باینگان پاوه افتتاح شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301220|12:21 - 1402/06/07
نسخه چاپی
9 پروژه در بخش باینگان پاوه افتتاح شد
در ششمین روز از هفته دولت؛ 9 طرح و پروژه در بخش باینگان پاوه افتتاح شد.

به گزارش هزارماسوله ، هادی زامیاد بخشدار باینگان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در سخنانی اظهار داشت: ما امروز در بخش باینگان ۹ طرح و پروژه را افتتاح می کنیم که شامل اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی و جدولگذاری، راه اندازی خانه کودک باینگان و افتتاح ساختمان ثبت احوال باینگان می باشد که در مجموع سه میلیارد تومان هزینه شده است.

 

گفتنی است محل ساختمان اداره ثبت احوال، توسط شهرداری باینگان به صورت رایگان واگذار شده است و علاوه بر آن مبلغ 100 میلیون تومان جهت تعمیر و بازسازی آن توسط شهرداری هزینه شده است.

 

رئیس اداره ثبت احوال پاوه نیز در آیین بهره برداری از این ساختمان اداره اظهار داشت: پیش از این محل ثبت احوال این بخش، در ساختمانی فرسوده بود که عملا ارائه خدمات برای شهروندان باینگان با مشکل همراه بود.

 

محمد طیب شمس افزود: قرار بر این شد بدلیل نبود مکانی مناسب، اداره ثبت احوال در باینگان تعطیل شود که با زحمات بخشدار و شهردار باینگان ساختمانی برای ثبت احوال تعیین گردید.

 

وی گفت: پس از آن، ساختمان شهرداری این شهر برای ارائه خدمات به شهروندان عزیز به صورت رایگان واگذار شد که از زحمات بخشدار و شهردار این شهر تقدیر و تشکر دارم.

 

وی ادامه داد: تمامی خدماتی که در تهران به مردم ارائه می شود در این بخش نیز بدون محدودیت ارائه می شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد