آسفالت بیش از ۵ هزار مترمربع معابر روستای هانه گرمله

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301235|16:32 - 1402/06/18
نسخه چاپی
آسفالت بیش از ۵ هزار مترمربع معابر روستای هانه گرمله
بیش از ۵ هزار متر مربع معابر روستای هانه گرمله آسفالت شد.

دهیار روستای هانه گرمله در گفتگوی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی  هزارماسوله ، اظهار داشت: در روستای هانه گرمله اقدامات موثری در طی چند سال گذشته برای آبادانی این روستای مرزی اجرا شده است. 

 

عثمان امینی افزود: در طی جلسه ده گردشی ماه جاری که با حضور فرماندار شهرستان پاوه آقای مهندس حیدری،بخشدار نوسود و معاون عمران فرمانداری و با حضور اعضای  شورای اداری شهرستان پاوه در دهستان شرام تشکیل گردید پروژه آسفالت هانه  گرمله و اجرای آن یکی از موضوعاتی بود که به دلیل موقعیت جغرافیایی هانه گرمله در دستور کار ویژه قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در کمترین زمان پس از این جلسه پروژه آسفالت در ۵۰۰۰ متر مربع معابر هانه گرمله با هزینه بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: تقدیر و تشکر و سپاسگذاری از تمامی کسانی که در اجرا و آماده‌سازی بستر این پروژه در طی چند ماه گذشته، ما را همراهی نمودند.از جمله فرماندار،معاونت عمران بخشدار نوسود،مدیریت و کارکنان خدوم بنیاد مسکن پاوه ،شورای اسلامی و شهردار محترم شهرستان پاوه و پرسنل زحمت کش آن، مدیریت راهداری،پیمانکار محترم آقای عبدالهی، شهردار محترم نوسود، مدیریت اداره برق شهرستان پاوه و سیم بانان زحمت کش آن ، مدیریت آبفای شهرستان پاوه، فرماندهی تیپ جوانرود ، مدیریت و کارکنان گاز پاوه و پیمانکاران آن که در هانه گرمله مَشغول به کار هستند. رانندگان محترمی که در جابجایی آسفالت همراه بودند ، مردم بزرگوار و مهمانواز هانه گرمله از پیر وجوان و تمامی کسانی که در مدت گذشته ما را یاری نمودند تا این پروژه به نحو مطلوب اجرا گردد امیدواریم در پناه ایزد منان همیشه در سلامتی و تندرستی زندگی را سپری  نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد