برگزاری افتتاحیه طرح تحول در آموزش دوره ابتدایی در دبستان حاج محمد ایمانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301347|10:49 - 1402/08/25
نسخه چاپی
برگزاری افتتاحیه طرح تحول در آموزش دوره ابتدایی در دبستان حاج محمد ایمانی
طرح تحول در آموزش دوره ابتدایی در دبستان حاج محمد ایمانی افتتاح شد.

به گزارش هزارماسوله ، ‍در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مراسم افتتاحیه طرح تحول در آموزش در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

طرح تحول با برنامه ابتکاری جناب حاج ماموستا قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه در این مدرسه از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .

 

این طرح شامل ۵ مرحله تقویت روانخوانی دانش آموزان با تدریس قاری محترم کاک عالم ازکات، تفسیر و تبیین اعجاز قرآن با تدریس ماموستا هاشم حکیمی، حفظ قرآن متناسب با تفاوت های فردی با همکاری و پیگیری اولیاء در منزل با دانش آموزان، استعداد یابی دانش آموزان توسط آزاد علیمرادی معاونت پرورشی آموزشگاه، و تقویت صوت و لحن و گنجینه لغات دانش آموزان توسط معلم هر کلاس می باشد.

 

 ماموستا محمد محمدی از اولیاء و امام جماعت مسجد محمد رسول الله ( سرباور ) در این جلسه ضمن اشاره به فضیلت حفظ قرآن و حافظان قرآن و تحدی در قرآن از زحمات خالصانه مدیر و عوامل دبستان حاج محمد ایمانی تشکر کرد.

 

 در این مراسم از ۳ دانش آموز حافظ دو جزء ، ۱۶ دانش آموز حافظ جزء ۳۰ قرآن و ۸۰ دانش آموزی که در طرح مشارکت بالایی داشتند تقدیر و مدرک حفظ قرآن آنان که از طرف اداره تبلیغات اسلامی صادر شده بود تقدیم گردید.

 

لازم به ذکر است تحول در آموزش ریاضی ( با استفاده از نرم افزار جئوجبرا) ، تحول در آموزش خواندن و نوشتن فارسی ( به کمک روشی ابتکاری ) ، تحول در آموزش هنر ( به کمک هوش مصنوعی) ، تحول در آموزش علوم تجربی ( به کمک افتتاح اولین خانه محیط زیست شهرستان پاوه به زودی ) ، تحول در آموزش کتاب اجتماعی ( با همکاری شهرداری پاوه و فوریت پزشکی و بیمارستان قدس پاوه ) در حال برگزاری است و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد