مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه :

دشمنان همواره بدنبال حمله به ارزش های دینی ما هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301752|15:51 - 1403/02/24
نسخه چاپی
دشمنان همواره بدنبال حمله به ارزش های دینی ما هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان با تمام توانشان می خواهند ایمان را از جامعه ما بگیرند و به ارزش های ما حمله کنند .

به گزارش هزارماسوله ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم روز دختر که بمناسبت  میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) در محل یادمان شهدای پاوه برگزار شد با بیان اینکه وجود دختر حسنه است اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید که بهترین فرزندان شماست دختران شما هستند، و الگوی دختران ما هم باید، حضرت فاطمه زهرا باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان افزود: حضرت فاطمه زهرا از نطر عفت، تفوا و علم و دانش و انالنیت الگوی دختران جامعه اسلامی ماست.

 

وی گفت:  هر چه زن و مرد مومن ایمان داشته باشند و پایبند به مبانی دینی باشند، دشمنان نمی توانند ارزش های اسلامی ما را زیر سوال ببرند.

 

وی ادامه داد: دشمنان با تمام توانشان می خواهند ایمان را از جامعه ما بگیرند و به ارزش های ما حمله کنند و مسئله حجاب هم جزئی از دین ما است که باید این امر الهی رعایت شود.

 

وی با اشاره به وجود نعمت امنیت در منطقه گفت: دشمنان آمریکایی ۸ لایه امنیتی را برای خود درست کردند که موشک به آن نقاط نقاط برخورد نکند، اما نتوانست مانع از عبور موشکهای پرتوان سپاه شود ، و ما باید قدر این امنیت و امنیت آوران و شهدای خود را بدانیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد