مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد:

اجرای ۲۳۰ طرح اشتغالزایی در سال گذشته در باینگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301757|17:32 - 1403/02/26
نسخه چاپی
اجرای ۲۳۰ طرح اشتغالزایی در سال گذشته در باینگان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از اجرای ۲۳۰ طرح اشتغالزایی با 30 میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته در باینگان خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در بازدید از طرحهای اشتغالزایی بخش باینگان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در سال گذشته بالغ بر بیش از ۱۱ هزار طرح اشتغال خرد و زود بازده در سطح استان  با همکاری دستگاههای همکار اجرا و بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان، تسهیلات به این مجریان طرحها پرداخت نموده است.

 

طاهری افزود: در حوزه مسکن هم در سطح استان بیش از ۳۳۰ واحد مسکن با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و بنیاد مسکن احداث و به خانواده های نیازمند واگذار شد.

 

وی گفت: در حال حاضر هم بیش از ۱۵۰ واحد در حال احداث هست که ان شاالله بزودی تقدیم خانواده های عزیز خواهد شد.

 

وی در رابطه با طرحهای بخش باینگان نیز گفت: در بخش باینگان نیز ۲۳۰ طرح اشتغالزایی در سال گذشته و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا شد.

 

وی ادامه داد: هم اکنون نیز مراحل جدید ثبت نام از مجریان و و افراد متقاضی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اجرای اشتغال در سال جاری در بخش باینگان آغاز شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین خانواده هایی که متقاضی مسکن هستند خانواده های تحت حمایت این نهاد که خانوار آنها دو نفره یا بیشتر است یا فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم هستند می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند و کمیته امداد نیز نسبت به تشکیل پرونده و ارائه به خدمات مسکن به آنها اقدام خواهد نمود.

 

وی در پایان گفت: امسال برای احداث مسکن روستایی و شهری زیر ۲۵ هزار نفر، ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و مجموعه کمیته امداد هم ۲۰۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض را برای احداث مسکن خانواده های تحت کمیته امداد  ارائه خدمات خواهد داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد