پرواز بالگرد برای خاموش‌کردن آتش در «بلبزان» پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301807|16:43 - 1403/03/20
نسخه چاپی
پرواز بالگرد برای خاموش‌کردن آتش در «بلبزان» پاوه
فرماندار پاوه، از پرواز بالگرد برای خاموش‌کردن آتش در «بلبزان» خبر داد و گفت: تلاش‌ برای اطفای حریق منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش هزارماسوله ، علی‌رضا حیدری، فرماندار پاوه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ارتفاعات بلبزان بخش مرکزی این شهرستان همچنان در آتش می‌سوزد، اظهار کرد: این آتش‌سوزی عصر روز سه‌شنبه 15 خردادماه آغاز شد که با تلاش 10 ساعته در روز چهارشنبه، مهار شد.وی ادامه داد: بعد از 24 ساعت در عصر روز پنجشنبه 17 خردادماه در این منطقه به دلیل وزش باد و گرمای شدید هوا و همچنین آثار باقی‌مانده از آتش‌سوزی، آتش شعله‌ور و منطقه مجددا آتش گرفت.

 

 فرماندار پاوه از پای کار بودن تمام دستگاه‌ها از جمله مدیریت بحران استانداری، فرمانداری، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سپاه، مرزبانی و نیروهای مردمی و محلی سخن گفت و اضافه کرد: 80 درصد آتش‌سورزی مهار شده و تلاش‌ برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد که به دلیل صعب‌العبور بودن، شیب زیاد و پوشش گیاهی غنی منطقه، اطفای حریق مشکل شده است.

 

 وی با اشاره به اعزام 2 فروند بالگرد برای مهار آتش‌سوزی در این منطقه با رأی‌زنی رستگار یوسفی نماینده مردم اورمانات و پاوه در مجلس و همچنین مساعدت و همکاری استاندار و مدیریت بحران استانداری، گفت: یک دستگاه بالگرد آبپاش و یک دستگاه بالگرد برای هلی‌برد نیروها به منطقه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد