مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه :

حریق مناطق بلبزان را کنترل کرده ایم

کد خبر: 301809|19:48 - 1403/03/20
نسخه چاپی
حریق مناطق بلبزان را کنترل کرده ایم
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: الان در زمانی که طبیعت رفتار خود را با جهت وزش باد نشان می دهد، حریق را کنترل کرده ایم.

به گزارش هزارماسوله ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: طی دو سه روز اخیری که حریق در منطقه بلبزان پاوه ایجاد شده بود توانستیم با تمهیدات متعددی که انجام گرفته بود و تمام دستگاههایی که جزء ستاد مدیریت بحران در شهرستان هستند با محوریت فرماندار این شهرستان اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

افشین یگانه افزود: در این راستا نیروهای مرزبانی، سپاه، بسیج، هلال احمر ، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و از همه مهمتر گروههای مردمی و مجموعه های مردم نهاد که خودجوش آمدند کمک کردند کمال تقدیر و  تشکر را داریم.

 

وی با بیان اینکه تا به اکنون توانسته ایم با کمک این نیروها حریق را کنترل کنیم، گفت: الان در زمانی که طبیعت رفتار خود را با جهت وزش باد نشان می دهد، حریق را کنترل کرده ایم و صعب العبور بودن مناطق مزید بر علت است که سختی کار را بالا می برد.

 

وی تصریح کرد:  در همین راستا یک گروه از نیروها را در نقاطی که از قبل انتخاب و پایش شده است، هلی برد کرده ایم و گروه دوم با بالگرد استفاده از آب پاش اطفا حریق انجام می دهیم.

 

یگانه در پایان گفت: از مردم عزیز درخواست داریم که در زمان استفاده از طبیعت مراقبت نهایی از طبیعت خدادادی را داشته باشیم و یا در صورت بروز هرگونه حریقی، مراتب را در اسرع وقت جهت جلوگیری از حریق بیشتر کنترل کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد