تقدیرمدیرآموزش وپرورش پاوه از دانش آموز مبتکر گلالی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296180|18:58 - 1396/03/08
نسخه چاپی
تقدیرمدیرآموزش وپرورش پاوه از دانش آموز مبتکر گلالی
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه ضمن حضوردردبیرستان متوسطه ی اول حاج احمدی روستای گلال ازتلاشها وخلاقیت محمدنوری دانش آموز کلاس هشتم و سازنده ی دستگاه جوجه کشی تقدیرنمود.

به گزارشهزار ماسوله، مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه ضمن حضوردردبیرستان متوسطه ی اول حاج احمدی روستای گلال ازتلاشها وخلاقیت محمدنوری دانش آموز کلاس هشتم و سازنده ی دستگاه جوجه کشی تقدیرنمود.

 

مختاربرزگرفردکه تلاش وافری درشناساندن وکشف استعدادهای دانش آموزان وهمکاران ازخود نشان داده است درسخنانی خطاب به دانش آموزان آموزشگاه مذکورگفت: توجه به ایده های خلاقانه ی دانش آموزی و حمایت از طرح های پژوهشی فرهنگیان به عنوان یک اولویت در برنامه های آموزش و پرورش پاوه است و بستر لازم برای انجام فعالیت های پژوهشی با حمایت کامل اداری فراهم است.

 

 وی افزود: امکانات نمی توانند در اراده یک نخبه محدودیت ایجاد کنند بلکه وی می تواند با علم و دانش خودامکانات را به سمت خود بکشاند و در چنین شرایطی تنها عاملی که می تواند کمبودهای ناشی از محدودیت منابع و امکانات را جبران کند علم ودانش است.

 

 وي تصریح کرد :که سایردانش آموزان نیز به جنبه هایی که این دانش آموز را ممتاز و نخبه نموده توجه کنند و با الگو گرفتن از وی همین مسیر را دنبال نمایند و از خود بپرسند که چه چیز باعث نخبگی و ممتاز بودن محمدنوری شده و در همین راه حرکت کنند و این آرزوی ماست که همه دانش آموزان، خلاق و ممتاز و مبتکر باشند.

 

گفتنی است کارشناسان آموزش وپرورش آقایان بابایی وکرمی دراین بازدید نيز وی را همراهی نموده وبااهداء هدایایی از محمدنوری تجلیل نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد