امام جمعه پاوه انفجار مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد

کد خبر: 292860|15:54 - 1394/04/06
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه انفجار مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد
امام جمعه پاوه گفت: شهادت گروهی از روزه داران در مسجد امام صادق (ع) کویت در حين انجام فريضه نماز، محکوم است و امیدواریم خداوند انتقام این بی گناهان را از ظالمان بگیرد و بخاطر این ماه مبارک، اسلام و قرآن را از فتنه تندروی و افراطی گری این عصر محفوظ فرماید.

به گزارشهزار ماسوله،امام جمعه پاوهدر حاشیه موعظه شب های رمضان در مسجد قباي پاوه گفت: شهادت گروهی از روزه داران در مسجد امام صادق (ع) کویت در حين انجام فريضه نماز، محکوم است و امیدواریم خداوند انتقام این بی گناهان را از ظالمان بگیرد و بخاطر این ماه مبارک، اسلام و قرآن را از فتنه تندروی و افراطی گری این عصر محفوظ فرماید.

ماموستا ملا قادر قادريبه تندروی و افراط جمعی جاهل بنام دین اشاره کرد و گفت: خیلی دلگران و ناراحت هستم که جمعی جاهل دارند آبروی اسلام را می برند و مساجد را تعطیل و خالی می کنند و با نام اسلام مردم بی گناه  را در خانه، محل کار، عبادتگاه و خانه خدا می کشند.

ويبا اشاره به حوادث فرانسه، تونس و کوبانی و ضمن محكوم كردن انفجار در مسجد امام صادق (ع) کویت ،تصريح كرد: گناه نمازگزاران کویت چه بوده است؟آیا صرفاً به اتهام اینکه من شیعه هستم باید درحین انجام نماز، در ماه مبارک رمضان و در روز جمعه  ترور شوم؟ این چه دین، منطق و اخلاقی است؟

 

ويخطاب به مردم پاوه گفت: شما اهل تسنن نيز،اگر به قصد عبادت خداوند در مسجد جمع شده اید، آیا جایز است به اتهام اینکه سنی مذهب هستید، کشته شوید قطعا اين عمل نيز از جانب شما رد و محکوم است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد