مراسم سالگرد حماسه نهم دی ماه در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293749|20:12 - 1394/10/09
نسخه چاپی
مراسم سالگرد حماسه نهم دی ماه در پاوه برگزار شد
مراسم سالگرد حماسه نهم دی ماه صبح امروز در مسجد شهدای پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم سالگرد حماسه نهم دی ماه صبح امروز در مسجد شهدای پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک ماه میلاد اظهار داشت: امروز سالروز حماسه غرور آفرین ، تاریخی و ماندگار روز نهم دی ماه است ، حماسه ای که مردم عزیز یک بار دیگر عمق شور و شعور و ولایت مداری و اسلام خواهی خود را به همه نشان دادند و به تعبیر معظم له مردم در حماسه نهم دی ماه حماسه ای آفریدند که بلکه مهمتر از 22 بهمن 57 است.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه بعد از وقوع انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی امریکا به عنوان انقلاب سوم نام گرفت افزود: در روز حماسه نهم دی ماه که فتنه گران برنامه ریزی های ده ساله را با ارسال نامه هایی به اجانب و کشورهای غربی مبنی بر تنگ تر نمودن تحریمهای بیشتر بر مردم در جهت به زانو دراوردن آنان، انقلاب سومی رخ داد که تا ابد این فتنه گران ننگ فضاحت را بر دوش خواهند کشید.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 برای اولین بار به اصل ولایت فقیه هجوم آورده شد گفت: فتنه فتنه گران در سال 88 باعث شد با اینکه از همان اوایل انقلاب نیز، هم رکاب امام بودند، ولی خط بطلانی بر انان کشیده شد.

 

دکتر محمد رشیدی استاد دانشگاه در سطح استان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالگرد حماسه نهم دی و روز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و با بیان اینکه مومنان یک جامعه می توانند زمینه ساز یک امت واحده و تمدن عظیم اسلامی باشند اظهار داشت: این تمدن جز با تفکر ، تعقل و بصیرت در بستری از وحدت ایجاد نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم وحدت در بین اهل سنت و تشیع افزود: امام جمعه اندیشمند پاوه به جهت انکه مورد احترام مسئولان نظامی بلند پایه است که تمام توان خود را با دغدغه مندی از اوایل انقلاب تاکنون به جهت وحدت اهل سنت و شیعه مصروف کرده اند.

وی گفت: نهم دی ماه مظهر وفاق و وحدت ملی است که مردم به صورت خودجوش ثابت کردند که دوگانگی را نمی خواهند و دل بسته نظام و حاکمیت هستند.

دکتر رشیدی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه این حماسه را یک روز زودتر از نهم دی آفریدند گفت: مردم استان کرمانشاه در دفاع از نظام یک روز پیشگام بوده و اگر توقعی دارند به واسطه مرزداری این مردم و حمایت از نظام ، حق به جایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: به جهت صدور بیانه هایی متعدد از فتنه گران در زمانی که حضور حداکثری مردم در انتخابات چشم دشمنان را خیره کرده بود، مردم به خیابان ها آمدند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در روز نهم دی ماه تمام خیانت ها و نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

دکتر رشیدی برگزاری چنین جلساتی را عبرت گرفتن و فراموش نکردن چنین وقایعی خواند و گفت: دشمنان در حال طراحی نقشه دیگری در دو جنبه خارجی ، با نفوذ به کشور و داخلی هستند.

وی در پایان گفت: آن حلقه اتحاد اصلی ملت به نظام که موجب استحکام کامل شده است مقام معظم رهبری است که دشمنان خارجی به دنبال تضعیف این رهبر هستند غافل از انکه مردم با رهبر خود رابطه قلبی دارند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد