در پایان مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان تیم شهدای نوریاب به مقام سوم استان دست یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295280|21:11 - 1395/08/23
نسخه چاپی
در پایان مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان تیم شهدای نوریاب به مقام سوم استان دست یافت
مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان به میزبانی سرپل ذهاب برگزار گردید که در پایان تیم شهدای نوریاب به مقام سوم استان دست یافت- دوستان پاوه در جایگاه چهارم این مسابقات قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان به میزبانی سرپل ذهاب برگزار گردید که در پایان تیم شهدای نوریاب به مقام سوم استان دست یافت- دوستان پاوه در جایگاه چهارم این مسابقات قرار گرفت.

 

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نمایندگان شهرستان که بعنوان دو تیم برتر گروه خود راهی مرحله حذفی شده بودند مقابل حریفان نتیجه را واگذار کردند.

 

در مسابقه اول که بین دو تیم دوستان پاوه و عرشیان کرمانشاه برگزار گردید دو تیم  تا پایان وقت قانونی و اضافه مساوی بودند  اما در ضربات پنالتی تیم عرشیان موفق شد با شکست نماینده شهرستان به فینال مسابقات راه یابد.

 

در دیگر مسابقه این مرحله تیم شهدای نوریاب با نتیجه 1بر صفر نتیجه را به نماینده سرپل واگذار نمود و از راهیابی به فینال باز ماند.

 

در مسابقه رده بندی که بین دو نماینده شهرستان برگزار گردید تیم شهدای نوریاب موفق شد با نتیجه سه بر دودوستان را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

 

شایان ذکر است در مسابقه فینال تیم عرشیان کرمانشاه موفق شد در ضربات پنالتی نماینده سرپل را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 

 

 

در ذیل به جزئیاتی این مسابقات اشاره می شود:

نتایج مرحله نیمه نهایی
بازی اول:
عرشیان کرمانشاه ۳ ــ دوستان پاوه ۲(p)
بازی دوم:
شهدای نوریاب ۰ ــ سرپلذهاب ۱
نمایندگان شهرستان پاوه از صعود به فینال بازماندند.
شرح مرحله نیمه نهایی:
در اولین بازی مرحله نیمه نهایی دو تیم عرشیان و دوستان به مصاف هم رفتند.
این بازی بعلت دیر امدن تیم عرشیان با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد و پس از یک بازی آرام و متعادل در نیمه اول نیمه دوم با دو گل سهم هر تیم یک گل بود پیگیری شد و سپس به ضربات پنالتی رفت در ضربات پنالتی دقت نکردن بازیکنان در زدن ضربات آخر و مهار آنان از سوی دروازه بان عرشیان در دو ضربه اخر پنالتی باعث باخت تیم دوستان پاوه شد و این تیم از صعود به مرحله فینال باز ماند.
شرح بازی دو تیم شهدای نوریاب و هیئت سرپل ذهاب که در پایان با برد خفیف یک بر صفر سرپل ذهاب همراه بود.
از جمله دلایل باخت تیم فوتسال شهدای نوریاب در مرحله نیمه نهایی عبارت بودند از ؛
۱ـ نبود استراحت کافی و دوری و طولانی بودن راه
۲-نبود شرایطی که باعث شد تیم فوتسال شهدای نوریاب نتواند در شب قبل از بازی در سرپل ذهاب اسکان کند.
۳-قرار ندادن امکانات رفاهی از سوی دستگاه های اجرائی شهرستان
این دلایل از جمله دلایل عدم نتیجه گیری تیم فوتسال شهدای نوریاب بود که باعث شد این تیم هم به مرحله رده بندی برود واز نظر بازی فیزیکی در یک ضد حمله و یک اشتباه فردی این تیم از صعود به فینال مانند دیگر نماینده شهرستان پاوه باز ماند.

گزارش مرحله رده بندی و فینال در شیفت بعدظهر
مرحله رده بندی راس ساعت ۱۴:۳۰در سالن احرار سرپل ذهاب برگزار شد

شهدای نوریاب ۳ ــ دوستان پاوه ۲
دیدار رده بندی تقابل همشهریها با شور و شوق خاصی برگزار شد.
این دیدار دومین تقابل دوتیم همشهری شهرستان پاوه بود که این دیدار هم مثل دیدار قبلی برنده آن شهدای نوریاب بود.
تیم فوتسال شهدای نوریاب با تاکتیک های مربی جوان و کار کشته ای چون اردلان نادرزاده که توانست طی دو هفته آماده و  راهی این مسابقات کرد که توانست در بین ۹ تیم مقام سوم این مسابقات را کسب کرد در پایان این بازی جناب آقای مهندس محبی درباره تیم فوتسال شهدای نوریاب  افزودند که واقعا این تیم لیاقت قهرمانی این مسابقات را داشت و دارای مربی خوب و کارکشته ای بود.که توانسته چنین بازیکنان خوب و هماهنگی را به میدان بفرستدایشان؛ برای این مربی جوان و اینده دار ((اردلان نادرزاده)) ارزوی موفقیت روز افزون کرد.

بازی فینال و شرح جزئیات؛
ارام  و بدون حواشی در نیمه اول و درصد مالکیت توپ برای هر دو تیم به یک اندازه
نیمه دوم نیمه حملات جمعی بود حملاتی که در پایان باعث شد بر اثر دو ضربه مستقیم و ازاد دروازه هر دو تیم فرو بریزد و کار به ضربات پنالتی بکشد که در پایان ۴ بر سه  به سود عرشیان کرمانشاه پایان یافت.
وعرشیان توانست قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال را کسب کند و به عنوان نماینده استان کرمانشاه جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند.

در پایان این رقابت ها کاپ ها و لوح های قهرمانی از سوی مسئولین استان و شهرستان به تیم های اول تا سوم اهدا شد.
عنوان تیم های اول تا سوم این رقابت ها به شرح زیر میباشد.
۱ــ عرشیان کرمانشاه مقام اول

۲ــ هیئت سرپلذهاب مقام دوم

۳ــ شهـدای نوریاب مقام سوم

در پایان این رقابت ها و هنگام اهدا جوایز جناب آقای مهندس محبی رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه افزود که ضمن عرض خسته نباشید خدمت تیم های حاضر و  مسئولین برگزاری،اظهار امیدواری کرد که در اینده نه چندان دور شما جوانان عزیز با چنین شرایطی افتخاری برای استان و حتی کشور باشید.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد