نادری مطرح کرد:

حماسه 9 دی باید در ذهن ها و کتاب ها بماند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295492|17:04 - 1395/10/07
نسخه چاپی
حماسه 9 دی باید در ذهن ها و کتاب ها بماند
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت حماسه 9 دی ماه سال 88 تاکید کرد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارشاخ شمیران، فرارسیدن حماسه 9 دی را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

 

نادری با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در صدد تخریب، تضعیف و شکست دادن انقلاب اسلامی ایران بوده اند و برای دست یافتن به این امر همه راههای موجود را آزمایش کرده اند.

 

نادری گفت: از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم های ظالمانه و جنگ نرم و مباحث فرهنگی دشمنان با تمام قوا وارد میدان شدند و در نهایت مردم ایران اسلامی بودند که با اتکا بر خداوند متعال پیروزمندانه از میدان جنگ بیرون آمدند.

 

وی در ادامه گفت: در سال 88 دشمنان و استکبار جهانی تمام قد وارد مبارزه با جمهوری اسلامی شدند و آگاهانه و هوشمندانه با ایجاد اختلاف و تفرقه سعی در براندازی نظام و انقلاب را داشتند اما مردم ایران اسلامی با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در یک روز طومار نقشه های چند ساله آنان را بر هم ریختند و به زباله دان تاریخ انداختند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بصیرت بالای مردم انقلابی ایران اسلامی که از حضور رهبر فرزانه انقلاب نشات می گیرد موجب این پیروزی بزرگ شد.

 

شهاب نادری خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی باید در ذهن ها و کتاب ها بماند تا این حماسه بزرگ به نسل های بعد نیز انتقال یابد و درسی باشد برای آیندگان برای دفاع از انقلاب و نظام ایران اسلامی.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد