پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295709|23:23 - 1395/11/21
نسخه چاپی
پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید
فرماندار پاوه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح تولیدی و خدماتی با 15میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار روز پنجشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های افتتاح شده شامل مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای، برق رسانی، سرسرای ورزشی، ساختمان پایگاه مقاومت بسیج و پرواربندی گوساله 80 رأسی است.


فرماندار پاوه گفت: امروز همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو طرح پرورش ماهی سردآبی با ظرفیت 60 تن ماهی قزل آلا در سال و 9 میلیارد و 188 میلیون ریال بار به زمین زد.


وی اظهار کرد: با اجرای این طرحها 12 نفر مشغول بکار خواهند شد.


فرماندار پاوه با اشاره به خدمات عمومی دولت در روستاها و ایجاد زیرساخت های لازم همچون آب، برق، راه و مدرسه گفت: تکمیل کننده خدمات دولت در روستاها که می تواند موجب ماندگاری روستاییان شود ایجاد منابع درآمدی است.


ایده پور افزود: اگر نتوانیم برای مردم در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنیم همه خدمات و زیرساخت های ایجاد شده در روستا از بین خواهد رفت زیرا کسی در روستا نخواهد ماند تا از این خدمات بهره بگیرد.


وی مهمترین برنامه و اهداف دولت را در برهه کنونی ایجاد اشتغال در روستاها عنوان کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که توسعه باید از روستاها آغاز شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد