صلاح الدین میرانی؛

مسئولین دولتی تنها وعده و وعید دادند/وقتی که روحانی هم کمکی نکرد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295994|02:03 - 1396/01/21
نسخه چاپی
مسئولین دولتی تنها وعده و وعید دادند/وقتی که روحانی هم کمکی نکرد
جوان بانه وره ای که در جریان آتش سوزی های مراتع، طعمه حریق شده بود گفت: در جریان حریق در مراتع بخش باینگان، که 78 درصد دچار آتش سوزی شدم، مسئولین دولتی تاکنون هیچ کمکی به بنده نکرده اند.

به گزارشهزار ماسوله، صلاح الدین میرانی متولد 1369 از دوستداران محیط زیست است که در چند سال گذشته در بخش باینگان، در تاریخ 23 مرداد ماه 1386 در جریان حادثه ی دردناک حریق در مراتع در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل دچار سوختگی شد. آتش سوزی در این منطقه متاسفانه به اندازه ای بزرگ بود که علاوه بر آنکه بزرگترین خسارت را به منطقه و بخش باینگان وارد کرد، سبب کشته و زخمی شدن چندین نفر نیز شده بود.

 

پیش تر داستان آتش سوزی این جوان بانه وره ای، طی مصاحبه ای در این سایت خبری تحلیلی انتشار داده شد(اینجا بخوانید)که بازتاب گسترده ای را در رسانه های کشور در پی داشت به طوری که نهاد ریاست جمهوری هم خواستار ارسال گزارشی کلی از این حادثه شد و در نهایت و بازتاب گسترده آن در کشور، از این جوان بانه وره ای برای حضور در برنامه شبکه یک سیما برای بیان مشکلات خود، دعوت به عمل آمد (اینجابخوانید) اکنون پس از این مدت، هنوز هم چشم انتظار کمک مسئولین دولتی هستند.

 

این جوان بانه وره ای گفته است: در جریان حریق در مراتع بخش باینگان در ده سال پیش، که 78 درصد دچار آتش سوزی شدم، مسئولین دولتی تاکنون هیچ کمکی به بنده نکرده اند.

 

میرانی به خبرنگار هزارماسوله گفت: از آن موقع تاکنون، 13 مورد جراحی ترمیمی را انجام داده ام، که تنها دولت در یک عمل جراحی به من کمک کرده است.

 

وی افزود: پس از انتشار گزارشی از وضعیتم در این سایت خبری تحلیلی، مسئولین زیادی وعده کمک را دادند، اما هیچ کدام عملی نشدند، در پی آن که نهاد ریاست جمهوری هم خواستار گزارش کلی از وضعیت من شدند و فرماندار هم گزارش 25 صفحه اي را برای آنان ارسال کرد،(اینجا بخوانید) اما اصلا جوابي از نهاد رياست جمهوري دريافت نكردم.

 

وی ادامه داد: اکنون که به صورت قراردادی هم در اداره منابع طبیعی مشغول به خدمت هستم، حتی وعده تغییر وضعیت شغلی را به من دادند، اما این اقدام هم عملی نشده است.

 

وی در پایان گفت: از استانداری کرمانشاه هم، قرار بود در این زمینه پیگیری به عمل آید و با ما تماس گرفته شود، اما این تماس های مسئولین برای ما امری عادی شده است، به طوری که حتی اگر رئیس جمهور با ما تماس بگیرد، امیدی در حل مشکلمان را نمی بینیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد