توسط انجمن سبز زردوئى؛

زباله هاي طبيعت روستاى شمشير تا سه راهى باينگان پاكسازى شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296044|00:19 - 1396/02/08
نسخه چاپی
زباله هاي طبيعت روستاى شمشير تا سه راهى باينگان پاكسازى شدند
در يك اقدامي توسط انجمن سبز زردوئى؛ زباله هاي ريخته شده در طبيعت روستاى شمشير وكنار جاده تا سه راهى باينگان را پاكسازى كردند.

به گزارشهزار ماسوله، انجمن سبز زردوئى با مشاركت انجمن ژيواى پاوه و هيئت كوهنوردى ودوستداران محيط زيست واعضاى شورا ودهيارى شمشير در يك اقدام ابتكارى براى آموختن چگونگى حفظ محيط زيست بصورت دسته جمعى در يك همايش پاكسازى طبيعت زباله هاي ريخته شده در طبيعت روستاى شمشير وكنار جاده تا سه راهى باينگان را پاكسازى كردند .

 

آقاى تيمور بهرامى عضو انجمن سبز زردوئى كه برنامه ريز اين اقدام بود به خبر نگار ما گفت: هدف از اجراى اين برنامه معرفي و نشان دادن حفظ از محيط زيست با در دست داشتن پلاكاردهاى زيست محيطى بخاطر حفاظت بيشتر از محيط زيست وپاسدارى از طبيعت بوده است.

 

وي گفت: ايده اصلى اجراى اين برنامه از طرف انجمن سبز زردوئى كه بيشتر اعضاى آن ساكن كرمانشاه هستند بود ودر زمينه زيست محيطى در منطقه در سال گذشته ونوروز ٩٦عملكرد مطلوبى داشتند.

 

 درپايان آقاى كبير فتاحى راد از اعضاى انجمن دوستداران شاهو و دهيار شمشير از همه حضار و انجمن سبز زردرئى براى اين پلان و برنامه ريزى تشكر نمودند و آقاى فواد وادبيگى از اعضاى انجمن ژيواى پاوه نيز ضمن تشكر از انجمن سبز زردوئى وانجمن دوستداران طبيعت شاهو بر اهميت امانتدارى از طبيعت وانتقال آن به نسل بعد و توجه بر شعار امسالngoهاى سبز (جلب توجه مردم به زباله هاى كنار جاده اى )و باجمع آورى بيش از ٤تن زباله تجزيه ناپذير همايش به پايان رسيد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد