فرماندار پاوه،

روز قدس ، موهبت نظام جمهوري اسلامي است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296262|12:30 - 1396/04/02
نسخه چاپی
روز قدس ، موهبت نظام جمهوري اسلامي است
فرماندار شهرستان پاوه در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس موهبت نظام جمهوري اسلامي با بركت كلام حضرت امام (ره) است تا هرگز نام فلسطين خاموش نشود و بماند و مردم فلسطين به حق خود برسند.

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار شهرستان پاوه در راهپيمايي روز قدس در سخناني اظهار داشت: امروز ما  مردم شهرستان پاوه ، همگام با ملت ايران در خيابان ها برخاسته ايم و شعار مرگ بر امريكا و اسرائيل را سر داديم.

 

پريوز ايده پور افزود: روز قدس موهبت نظام جمهوري اسلامي با بركت كلام حضرت امام (ره) است تا هرگز نام فلسطين خاموش نشود و بماند و مردم فلسطين به حق خود برسند.

 

وي گفت : از روزي كه استكبار جهاني با اعلاميه وزير خارجه وقت انگليس تجاوز به فلسطين را آغاز كرد دقيقا يك قرن مي گذرد اما همچنان شعله هاي اتش بر دل مسلمانان روشن است.

 

وي ادامه داد: ما به دنبال حادثه تروريستي اخير در تهران و حرم امام راحل، شاهد بودم اقشار مختلف مردم خاصتا جوانان ، اين حادثه تروريستي را محكوم كردند كه اولين پيام محكوميت اين حادثه را نيز از روستاي مرزي هاني گرمله پاوه دريافت كرديم و به دنبال آن موضع حكيمانه امام جمعه محترم پاوه و فرهيختگان و مسئولان و نخبگان و نماينده محترم در شهرستاني با 645 شهيد، همواره پا به پاي نظام مقدس جمهوري اسلامي با آرمان هاي امام راحل خواهيم ماند و در خط امام و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) حركت خواهيم كرد.

 

وي تصريح كرد: حادثه تروريستي تهران، هيچ حسابي به نام مردم اين منطقه نخواهد بود و نظام جمهوري اسلامي و در راس مقام معظم رهبري اجازه نخواهد داد كه عده اي بي خرد و كم جنبه به صاحت مقدس اين ملت لطمه وارد كند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد