راه اندازي سايت و نرم افزار ديوار كرمانشاه/هر چقدر که می‌خواهيد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید!

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296355|18:06 - 1396/04/30
نسخه چاپی
راه اندازي سايت و نرم افزار ديوار كرمانشاه/هر چقدر که می‌خواهيد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید!
«دیـــوار كرمانشاه» نام برنامه اندروید ایرانی و فارسی است که به تازگی در فضاي مجازي عرضه شده است.

به گزارشهزار ماسوله، تاثیر تبلیغات آنلاین در بازاریابی ومعرفی محصولات امروزه بر کسی پوشیده نیست اما آیا همه این روش ها موثر هستند؟

 

همه روزه فرمت های گوناگونی از تبلیغات به وجود می آیند در این بین تبلیغات آنلاین و تبلیغات اینترنتی در بازاریابی و معرفی محصولات یکی از بهترین روشها برای جذب مشتریان جدید و هدفمند میباشد .

 

امروز در دنیایی به سر می‌بریم که می‌توان اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به اشتراک گذاشت و دیگر آن ایام به سر آمده که برای خواندن یک خبر باید منتظر روزنامه هاي فردا ماند. آگاهی و ارائه اطلاعات به سایرین از بستر کاغذی بیرون آمده و این روزها کاربران همه چیز را در دستان خود و در صفحه نمایش کوچکتر از 5 اینچ خود جستجو می‌کنند که نام آن را تلفن همراه هوشمند گذاشته‌اند! و در اين ميان تاثیر تبلیغات آنلاین در نرم افزار موبايل ديوار و معرفی محصولات آن بر کسی پوشیده نیست.

 

«دیـــوار كرمانشاه» نام برنامه اندروید ایرانی و فارسی است که به تازگی در فضاي مجازي عرضه شده است. دیوار در واقع برنامه‌ایست که شما علاوه بر اینکه می‌توانید تمام آگهی‌های خود را به صورت رایگان در آن منتشر کرده و به اشتراک بگذارید بلکه می‌توانید به دنبال نیازمندی‌های خود نیز باشید و شاید کالا و یا جنسی را که مدت‌ها به دنبال آن بودید با قیمتی پائین‌تر بدست آورید.

 

اين برنامه یکی از بهترین سایت های نیازمندی استان میباشد که با ظاهر جذاب و ساده و همچنین اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های موبایل توانسته است در مدت زمان كمي، بازار خرید ، فروش و ثبت آگهی استان را در دست بگیرد.

 

برای دریافت و نصب این برنامه بر روي لينك زير كليك كنيد.

http://www.kermanshah.biz/app.apk

 

آدرس سايت ديوار كرمانشاه

www.kermanshah.biz

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد