نماینده پاوه و اورامانات در تذکر شفاهی مطرح کرد

درخواست کاهش بهای برق مصرفی در مناطق زلزله‌زده از وزیر نیرو

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296889|21:34 - 1396/09/05
نسخه چاپی
درخواست کاهش بهای برق مصرفی در مناطق زلزله‌زده از وزیر نیرو
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: بهای برق مصرفی در مناطق زلزله زده برای استفاده بهتر مردم از وسایل گرمایشی باید کاهش یابد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از آنا، شهاب نادری در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس بنیاد مسکن گفت: با توجه به شدت سرما در اورامانات تهیه کانکس برای زلزله‌زدگان باید با سرعت بیشتری انجام شود، همچنین وسایل گرمایشی نیز با سرعت بیشتری برای زلزله زدگان تأمین شود.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو افزود: بهای برق این منطقه باید ارزان شود تا مردم مناطق زلزله‌زده بتوانند در این فصل از وسایل گرمایشی به راحتی استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل تسنن زاهدان تصریح کرد: کلیپی منتسب به جنابعالی در فضای مجازی منتشر شده است که اشاره داشتید علت زلزله در کرمانشاه گناهکار بودن مردم این منطقه است، در شرایط کنونی به جای التیام درد آسیب‌دیدگان داغدار و پاک کردن اشک کودکان یتیم چگونه سخن از گناهکار بودن مردم می‌کنید؛ آیا فراموش کرده‌اید که مردم مرزدار کرمانشاه بودند که کشور را از هجوم رژیم بعثی عراق در امان نگه داشتند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید را در جنگ عراق تقدیم نظام کرد و بیش از 500 تن مواد منفجره بر سر مردم ریخته شد بنابراین شما که امام جمعه هستید بهتر است در همان حیطه وظایف خود سخن بگویید.

پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مطرح شده که این سخنان کذب بوده است اما باز هم برای روشن شدن مطلب موضوع پیگیری خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد