جشنواره تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهر نودشه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297171|17:15 - 1396/11/17
نسخه چاپی
 جشنواره تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهر نودشه برگزار شد
جشنواره تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهر نودشه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، جشنواره تجليل از دانش آموزان برتر درسي پيشرفت تحصيلي مدارس شهر نودشه با حضور امام جمعه ،بخشدار ، شوراي اسلامي ، مسئولين ادارات  ، مديران و  اولياء دانش آموزان با همت اداره آموزش و پرورش در سالن ارشاد اسلامي شهر نودشه برگزار شد.

 

ماموستا ملا احمد مباركشاهي امام جمعه شهر نودشه ضمن تبريك ايام الله مبارك دهه فجر به حاضرين و ملت شريف ايران و ابراز خرسندي از برگزاري ساليانه اين جشنواره ها به همت آموزش و پرورش و همراهي مديران مدارس در ايام مباركه دهه فجر وميزان تأثير گذاري آنها در تشويق و ترغيب دانش آموزان به مطالعه و علم آموزي ،تزكيه و تعليم را دو اصل مهم در زندگي آدمي دانست و توصيه كرد: دانش آموزان عزيز خودرا به دو مقوله مهم تجهيز نمايند. تا در آينده بتوانند فردي مفيد براي جامعه و مديري توانا براي اجتماع باشند.

 

امام جمعه شهر نودشه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به  حديث نبي اكرم (ص) بهترين دوران زندگي را دوران جواني دانست كه در آن دوران يادگيري علم و دانش و ماندگاري آن در ذهن آدمي بهتر و آينده فرد در آن دوران رقم خواهد خورد.

 

ماموستا مباركشاهي دوران جواني را با ارزش ، حساس و مهم خواند ودر ادامه با اشاره به جنايات دولت تركيه ثروت و قدرت را بدون و آگاهي و بصيرت براي جامعه خطرناك برشمرد و جنايات اخير دولت تركيه را در كشتار مسلمانان بي گناه محكوم كرد.

 

در ادامه  رئيس اداره آموزش و پرورش  ضمن تبريك ايام الله دهه فجر بيان داشت : بازخواني ارزشهاي انقلاب درتبيين وقايع و دستاورد هاي انقلاب اسلامي براي نسل جوان و دانش آموزان بسيار ضروري و با اهميت است و اين مهم در تثبيت و تحكيم اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي نقش اساسي را دارد.

 

وي با اشاره به نقشه هاي شوم دشمنان از بدو پيروزي انقلاب تا به امروز ،تهاجم فرهنگي و جنگ رواني را خطرناك ترين توطئه و تهديد دشمنان خارجي عنوان كرد و بر  آگاهي ، هوشياري و بصيرت جوانان و دانش آموزان در اين راستا تأكيد نمود.

 

وهابي عملكرد اداره آموزش و پرورش را در سايه الطاف خداوند سبحان ، همراهي و همكاري مسئولين ،تلاش شبانه روزي همكاران اداري و آموزشي در مدارس ، جديت و پشتكار دانش آموزان و تعامل و همكاري صميمانه اولياء دانش آموزان با مدارس و اداره روند رو به رشد وارزشمند  ارزيابي كرد و موفقيت هاي اين اداره را در طي سال تحصيلي و سنوات گذشته دال بر اين ادعا عنوان كرد.

 

وهابي هدف از برگزاري اين جشنواره را هر سال در بهمن ماه ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب هر چه بيشتر دانش آموزان به مطالعه دانست و خواستار توجه جدي دانش آموزان به اين مهم بيش از گذشته شد .

 

وي در ادامه سخنانشان برگزاري جشنواره ها و همايش ها ي متنوع فرهنگي را با توجه به مرزي بودن منطقه ضروري برشمرد و دراين راستا  يكي از رسالت هاي خطير شهرداري و شوراي اسلامي را  كار فرهنگي  برشمرد  و از آنان در خواست نمود با اداره آموزش و پرورش همچون سنوات گذشته همكاري لازم را داشته باشند  .

 

در  پايان اجراي سرود مدرسه راهنمايي شهيد حاجي نودشه ، دكلمه دانش آموزي از دبستان سميه و قرائت مقاله و .... از ديگر برنامه هاي جذاب اين جشنواره بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد