در مسدود شدن جاده ها در بارشهاي اخير؛

محور نوسود به نودشه و مسیر باینگان به مرخیل بازگشایی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297252|22:36 - 1396/12/08
نسخه چاپی
محور نوسود به نودشه و مسیر باینگان به مرخیل بازگشایی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه با اشاره به بازگشایی محورهای مواصلاتی نوسود به نودشه و مسیر باینگان به مرخیل این شهرستان، گفت: بارش بیش از 500 میلیمتري برف و باران از ابتدای مهرماه امسال تاکنون مناطق پراتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، ابراهيم شهرياري از بارش 562 میلیمتری بارش برف و باران در شهرستان پاوه خبر داد و گفت: این میزان بارش از ابتدای مهرماه امسال تاکنون مناطق پراتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرده است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه با اشاره به بازگشایی مسیر باینگان به مرخیل که بر اثر رانش سنگین ترانشه و بارش‌های چند روز اخیر آن مسیر تردد در روستای مرخیل را مسدود کرده بود، افزود: با تلاش ماموران راهداری شهرستان پاوه مسیر این منطقه طی روز گذشته و امروز پاکسازی و بازگشایی شده است.

 

وی به تاخیر چندروزه برای تکمیل عملیات و پاکسازی نقاط این شهرستان به دلیل تداوم بارندگی‌ها و خطرات ناشی از آن اشاره و بیان کرد: تردد در محورهای مواصلاتی و صعب‌العبور با توجه به بارندگی‌های اخیر باید با پرهیز از توقف بلند مدت در مسیر زیر ترانش‌های این شهرستان رعایت شود.

 

شهریاری از میزان افزایش بارش‌ از ابتدای روز گذشته تاکنون به میزان 12 میلیمتر براساس آمار تجمعی بارش‌ها در شهرستان پاوه اشاره و تصریح کرد: طی پنج ماه اخیر میزان بارش برف در این شهرستان به 562 میلیمتر رسیده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 22 درصدی را نشان می‌دهد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه اظهار داشت:‌ باتوجه به بارش برف در ارتفاعات این شهرستان در محور نوسود به نودشه که براساس برودت هوا و بارش برف مسدود بود طی عملیاتی در روز گذشته و امروز صبح برف‌روبی و بازگشایی این محور به همت ماموران راهداری پاوه انجام گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد