ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید / پیوستن هزارماسوله به شبکه اجتماعی "سلام"

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293566|01:23 - 1394/09/01
نسخه چاپی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید / پیوستن هزارماسوله به شبکه اجتماعی "سلام"
کاربران گرامی و همیشگی سایت خبری تحلیلی هزارماسوله ، جهت دریافت آخرین اخبار شهرستان پاوه و اورامانات ، می توانند ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

به گزارشهزار ماسوله،  کاربران گرامی و همیشگی سایت خبری تحلیلی هزارماسوله ، جهت دریافت آخرین اخبار شهرستان پاوه و اورامانات ، می توانند ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

همراهان و کابران همیشگی سایت خبری تحلیلی هزارماسوله می توانند اخبار ورویدادهای جدید شهرستان پاوه و اورامانات را در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک با صفحه hezarmasooleh ؛ توییتر با صفحه hezarmasooleh ؛ واتس آپ با گروه هزارماسوله ؛ تلگرام با کانال https://telegram.me/hezarmasooleh  ؛ اینستاگرام با صفحه هزارماسوله ما را دنبال کنند.

نرم افزارشبکه اجتماعی "سلام"نیز که به تازگی به عنوان شبکه اجتماعی ایرانی آغاز به کار کرده است با محیطی مشابه به تلگرام خدمات مشابه نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در عین حال فضایی متناسب با سبک زندگی ایرانی - اسلامی را دارد.

این شبکه اجتماعی دارای بخش های مختلف گفتگوی خصوصی، ایجاد گروه و اشتراک گذاری تصاویر نیز می باشد.

سایت خبری تحلیلیهزارماسولهنیز در این شبکه اجتماعی با ایجاد گروهی با نام هزارماسوله اقدام به ارسال اخبار و رویدادهای شهرستان پاوه و اورامانات را برای کاربران فراهم نموده است.

نرم افزار پیام رسان سلام را می توان از طریق لینک های زیر دریافت و فعال کرد:

http://salamup.com/sp7.apk

http://www.arbaeensalam.ir/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد