نمایشگاه عکسی با موضوع طبیعت، در پاوه برگزار می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294225|19:22 - 1395/02/04
نسخه چاپی
نمایشگاه عکسی با موضوع طبیعت، در پاوه برگزار می شود
یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه برگزار می شود.

 

مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه عکسی با مجوزاداره فرهنگ وارشاد اسلامی به جهت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات وجذب گردشگر در پاوه برگزار نمائیم.

 

سوما صادقی افزود: مجموعه عکس های این نمایشگاه مختص به 6 نفر از عکاسان پاوه(سوماصادقی-خدررمضانی-عدنان مرادی-نوزادقادری-دیاکوقادری-مبین صادقی) خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه سرپرستی و مسئولیت این نمایشگاه بر عهده اینجانبه خواهد بود گفت: از تمامی هم وطنان عزیز دعوت مینماییم تا با حضور سبز خود ،نمایشگاه مارا طراوت بخشند.

 

وی زمان افتتاحیه این نمایشگاه را تاریخ 6 اردیبهشت ماه روز دوشنبه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تا تاریخ 9 اردیبشهت ماه و در موزه مردم شناسی پاوه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعداظهر هم از ساعت 3 الی 7 دایر می باشد.

 


وی در پایان با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد گفت: از اداره ارشاد اسلامی ،شورای شهر ، اداره میراث فرهنگی پاوه وکلیه مسئولین وافراد و وارگان هایی که ما را دراین امر فرهنگی، یاری نمودند، کمال تشکر را داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد