فراخوان اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی و تست صدا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294837|18:44 - 1395/06/06
نسخه چاپی
فراخوان اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی و تست صدا
رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از فراخوان اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی و تست صدا در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از فراخوان اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی و تست صدا در شهرستان پاوه خبر داد.

 

سیامک رحیمی افزود: خانه موسیقی پاوه با همت و همکاری خالصانه و کمکهای بی دریغ دست اندرکاران ، هنرمندان و اعضای دلسوز و زحمتکش خود و حمایت مالی آقایان ، فاضل حاتمی و آزاد حسینی و با همکاری و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در جهت اهداف والای خود و به منظور رشد کیفی موسیقی منطقه اقدام به شناسایی و باروری استعداهای هنری در رشته خوانندگی در تمامی سبکهای موسیقی ( سنتی ، پاپ ، محلی و ..... ) می نماید .

 

وی افزود: « شارو ده نگی » پروژه ایست که در طی آن هنرمندان و استعدادهای نهفته در رشته آواز و خوانندگی با نظارت و رأی کارشناسان و داوران مجرب عرصه موسیقی ، شناسایی و در جهت پیشرفت ، مورد حمایت و تشویق خانه موسیقی پاوه قرار می گیرند .

 

وی گفت: مهلت ثبت نام نیز از تاریخ ۱۳۹۵/۶/۵ لغایت ۱۳۹۵/۶/۲۰خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تاریخ اجرای این پروژه نیز نیمه دوم شهریور ماه است گفت: مراحل مقدماتی در خانه موسیقی پاوه اجرا و مرحله فینال نیز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با حضور عموم برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: علاقمندان و صاحبان صدا ، جهت ثبت نام ، شرکت و کسب اطلاعات بیشتر با تهیه کننده برنامه ، سیامک رحیمی تماس حاصل نمایند
شماره تماس ۰۹۱۸۷۵۴۵۱۰۴

 

پیش فروش بلیط : از تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۵ در خانه موسیقی پاوه

 

آدرس : روبروی فرمانداری ، جنب کتابخانه خواهران

 

اسپانسر و حامی مالی برنامه : cobiax paveh

 

طراح و مجری ساختمانهای با دهنه های بلند تا ١٨ متر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد