آزاد حسيني تاكيد كرد:

لزوم همكاري مردم با شهرداري در عمليات روكش آسفالت خيابان هاي شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296182|16:54 - 1396/03/09
نسخه چاپی
لزوم همكاري مردم با شهرداري در عمليات روكش آسفالت خيابان هاي شهر پاوه
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه گفت: از شهروندان گرامی انتظارداریم جهت تسریع در آسفالت خیابانها همکاری لازمي را با شهرداري درخصوص عدم استفاده غیر ضروری از خودرو و يا توقف در مسیرهای مشخص شده برای آسفالت، داشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، نائب رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن تشکر از پیگیرهای همکاران خود در شوراي شهر و همچنين شهردار و پرسنل شهرداري با اشاره به آغاز روكش آسفالت خيابان هاي شهر پاوه اظهار كرد: بی‌شک یکی از موارد توسعه پايدار شهر ارتقای کیفیت آسفالت خيابان ها است كه در اين راستا شورا و شهرداري پاوه اقدام مثبتي را در روكش كردن كل خيابان هاي سطح شهر در دست اقدام گرفته اند.

 

آزاد حسيني افزود: در ادامه ی اين اقدام که یکی از اصلی ترین برنامه های این دوره است، امروز،عملیات روکش آسفالت خيابان هاي سطح شهر پاوه آغاز شده است.

 

وي گفت:  این عملیات، که در خيابان هاي كمربندي، فاروق اعظم و انقلاب اسلامي شهر صورت گرفته یا در حال انجام است، تلاش میکنیم روكش آسفالت تمامي خيابان هاي سطح شهر را در كمترين زمان به اتمام برسانيم.

 

وي ادامه داد: اكنون نيز كه آسفالت ميدان شهدا تا ميدان مولوي در حال انجام است از شهروندان گرامی انتظارداریم جهت تسریع در آسفالت خیابانها همکاری  لازمي را با شهرداري  درخصوص عدم استفاده غیر ضروری از خودرو و يا توقف در مسیرهای مشخص شده برای آسفالت، داشته باشند.

 

حسيني گفت: دراین راستا شهروندان همکاری لازم رو داشته باشند تا بتوانیم در اسرع وقت تمامي خیابانها سطح شهر را روکش آسفالت كنيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد