‍آغاز عملیات شبکه گذاری فاضلاب مسکن مهر۱۰۲۴ واحدی پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296760|22:08 - 1396/08/04
نسخه چاپی
‍آغاز عملیات شبکه گذاری فاضلاب مسکن مهر۱۰۲۴ واحدی پاوه
مدیر امور آب و فاضلاب پاوه از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر ۱۰۲۴ خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مهندس مرادی در گفتگو با خبرنگار ما از پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر شهر پاوه اظهار داشت: اجرای این پروژه از جمله پروژه های مهم این شهر است که با انجام آن مشکل فاضلاب مسکن مهر1024 واحدی در پاوه حل می شود.  

 

سالم مرادی در مورد روند این پروژه گفت:  با توجه به تغییراتی که در جانمایی بلوک های ساختمانی در محوطه مسکن مهر پیش آمد نیاز به طراحی مجدد شبکه های آب و فاضلاب بود که این مهم توسط مهندسین مشاور گاماسیاب درحال بررسی وانجام می باشد.

 

مهندس مرادی افزود: با توجه به اینکه اکثر بلوک ها جابجا شده بود ولی در مسیر خط انتقال فاضلاب به شبکه جمع آوری اصلی شهر هیچ تغییری ایجاد نشده است. که این موجب شد در این قسمت کار اجرایی شبکه گذاری شروع شود.

 

وی اظهارداشت: بسی جای تقدیر از مدیریت محترم تعاونی است که باعث شد کار اجرایی احداث واحدهای مسکونی در یکسال اخیر این منطقه رونق  خاصی بخود بگیرد، که امروز در آستانه اتمام و تکمیل بیش از نیمی از واحدها هستیم.

 

مدیر آبفای پاوه گفت: درصورت تکمیل واحدها، جهت اسکان خانوادها نیاز به خدمات آب و فاضلاب می باشد که این امور قبل از تکمیل آنها اقدام به انجام کار اجرایی نموده است.

 

وی یادآور شد: با پیگیری های مکرر جناب آقای دکتر شهاب نادری نماینده محترم اورامانات و قول مساعد ایشان به شرکت آب و فاضلاب استان درخصوص تخصیص اعتبارات لازم برای این پروژه، الحمدولله کار اجرایی در واحدها هم اکنون شروع شده است.

 

مرادی اظهار داشت: در بازدیدی که مهندس تخت شاهی مدیرعامل محترم شرکت آبفای استان از محل داشتند، انجام این کار را  در اسرع وقت ضروری دانسته و دستور انجام آن را به این امور صادر کردند و خود نیز موضوع را با جدیت پیگیری نموده که امروز این امر به وقوع پیوست.

 

مرادی افزود: امید است که جناب آقای دکتر نادری نماینده تلاشگر اورامانات همچنان موضوع را پیگیری نموده و تا مرحله پایانی که اختصاص اعتبارات  مورد نیازاست این پروژه به سرانجام نهایی برسد ومردم خوب و با فرهنگ این منطقه از خدمات آب وفاضلاب بهره مند شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد