یادداشتی بر سفر رئیس جمهور به کرمانشاه/محمود رستمی تبار؛

آقای روحانی کودکان دیارم از شما گلایه دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294644|22:45 - 1395/05/01
نسخه چاپی
 آقای روحانی کودکان دیارم از شما گلایه دارند
دکتر روحانی در سفر به کرمانشاه و در ورزشگاه آزادی این شهر تشبیهی بکاربردید که از شما بعنوان یک حقوقدان بعید بود...

به گزارشهزار ماسوله، آقای دکتر روحانی کودکان این سرزمین گلایه دارند و می گویند:


باور کنید ما کودکان این سیاره خاکی پاک فطرت هستیم و دلی به پاکی آب زلال چشمه ی بل داریم. ما کودکان این سرزمین تاکنون به گناه آلوده نشده ایم. ما کودکان این سرزمین تاکنون به هیچ موجودی ضرر نرسانده ایم.

 

ما کودکان تاکنون به هیچ کس مجوز خودکشی و عملیات انتحاری برای کشتار بی گناهان نداده ایم. ما کودکان تاکنون پول نفت امت اسلامی را صرف خرید تسلیجات کارخانجات سرمایه داران ننموده ایم.

 

و ما تاکنون به سمت هیچ کس موشکی شلیک نکرده ایم. ما هرگز از صدام جنایتکار که هزاران نفر را در حلبچه و کردستان و عراق و ایران قتل و عام کرد, حمایت نکرده ایم. ما از این جانی در قضیه انفال کردهای عراق پشتیبانی ننمودیم.

 

ما در انفجار برجهای دو قلو سهمی نداشتیم. ما بر سر ضعفای یمن و کودکانش بمب نریخته ایم. ما از گروههای جنایتکار به نام دین و مذهب در سوریه و عراق حمایت نکرده ایم. ما با هیچ جنایتکاری در این کره خاکی رقص عربی نداشته ایم. ما هرگز در کشورهای سرمایه دار غربی ۷۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نکرده ایم. ما هرگز کودکان غزه را فراموش نکرده و نمی کنیم. ما برای سرنگونی انقلاب مصر ۱۲ میلیارد نداشتیم که پرداخت کنیم.

 

ما از پشت به اردوغان در قضیه کودتای اخیر خنجر نزدیم و….و ما تاکنون راه خانه خدا بر هیچکس نبسته ایم. و ما گاهی فقط بمباران می شویم و در دریا معصومانه غرق می شویم و از دنیای بزرگسالان بی خبریم…..


دکتر روحانی در سفر به کرمانشاه و در ورزشگاه آزادی این شهر تشبیهی بکاربردید که از شما بعنوان یک حقوقدان بعید بود، آقای رئیس جمهور نمیدانم شباهت ما و این رژیمها در چه بود که آنها را به ما تشبیه کردی. از شما گلایه داریم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد